E-Posta İletişim Telefon Rehberi Önemli Linkler BİDB Servis
Anasayfa

Yatay Geçiş

  • 2017–2018  GÜZ YARIYILI NOT ORTALAMASINA GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURUSU İÇİN TIKLAYINIZ.  

 

  • 2017–2018  GÜZ YARIYILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANINA (EK MADDE 1) GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURU KOŞULLARI TIKLAYINIZ. 

 

 

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI  MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANINA (EK MADDE 1) GÖRE  BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

 

 

Başlangıç

Bitiş

Başvuru Tarihi

1 AĞUSTOS 2017

15 AĞUSTOS 2017

Değerlendirme Tarihi

21 AĞUSTOS 2017

25 AĞUSTOS 2017

Sonuç İlanı

25 AĞUSTOS 2017

Kesin Kayıt Tarihi

28 AĞUSTOS 2017

05 EYLÜL 2017

Yedek İlanı

05 EYLÜL 2017

Yedek Kayıt Tarihi

11 EYLÜL 2017

13 EYLÜL 2017

 

                                            

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI  MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANINA (EK MADDE 1) GÖRE: Başvuru İçin Gerekli Belgeler:

1- Başvurular dilekçe ile İlgili Dekanlık/Müdürlüklere yapılmalıdır. Dilekçede hangi bölüm/programın hangi dönemine geçiş yapılacağı belirtilmelidir.

2- Not Durum Belgesi (Transkript): Adayın Üniversitesinin Öğrenci İşleri tarafından onaylanan transkript, kapalı zarf içinde sunulmalıdır. Genel Ağırlıklı Ortalaması 4'lü veya 100'lük sistemden farklı ise, 100'lük sistemde hangi nota eşdeğer olduğunun onaylı belgesi,

3- Geldiği yükseköğretim kurumunda uygulanmakta olan onaylı yada resmi web sayfa çıktısı öğretim planları ve ders içerikleri,

4- ÖSYM Sınav Sonuç Çıktısı fotokopisi,

5- Kayıtlı olduğu programa yerleştiği ilgili yıldaki bütün puan türlerinde alınan yerleştirme puanı ve başarı sıralarını gösterir ayrıntılı LYS (YGS ve Yerleştirme Puanları Dahil) sonuç belgesinin bilgisayar çıktısı,

6- Disiplin cezası almamış olmak şartı aranır,

7- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış),

8- Not çizelgesinde veya öğrenci belgesinde öğrencinin kayıt şekli belirtilmiyorsa, ek madde 1 (merkezi yerleştirme puanıyla yatay geçiş) ile yerleşmediğine dair belge.

9- Başvurduğu bölüm/programın özel koşulları varsa belgelemesi.

 

 

AÇIKLAMALAR
– Başvuru belgelerini yanlışlıkla da olsa farklı yerlere teslim edenlerin ya da başka yerlere başvuranların başvuruları işleme konulmayacaktır.
– Zamanında yapılmış olsa dahi, postayla, fax ile yapılan müracaatlar işleme konulmayacaktır.
– Zamanında yapılmış olsa dahi, eksik belgeyle yapılan müracaatlar işleme konulmayacaktır.
– Başvurular şahsen veya noterden vekalet verilerek yapılması gerekmektedir.



T.C. Ordu Üniversitesi © 2015 Cumhuriyet Yerleşkesi PK 52200 Merkez / ORDU Telefon : 0 ( 452 ) 226 52 00
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı